ח"כ האוזר: "הקואליציה כבר לא תלך עם נתניהו כפי שהיה"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ האוזר: "הקואליציה כבר לא תלך עם נתניהו כפי שהיה"

    חבר הכנסת צבי האוזר (כחול לבן) התייחס בראיון ל"מהדורה המרכזית" לשובו של ברק לפוליטיקה ואמר: "אנחנו לא באיזור החיוג שלו" | וגם, איך הוא מתכוון לפתור את הפלונטר בין לפיד לחרדים?

    צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכיר הממשלה לשעבר ח"כ צבי האוזר (כחול לבן) שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לתיקי נתניהו והבחירות הקרובות.

    באשר לישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקואליציה עתידית, אמר: "נתניהו רוצה לקבוע סטנדרט חדש לכהן תחת כתב אישום. אנחנו לא נאפשר זאת".

    על המצב הסבוך בפוליטיקה שנוצר עם התנגדות המפלגות החרדיות לישיבה בממשלה אחת עם יאיר לפיד ומאידך, התנגדות ליברמן לכהן בממשלת נתניהו-חרדים, אמר האוזר: "נעשה הכל כדי להקים קואליציה ובלבד שלא נעבור קווים אדומים".

    בדבריו, התייחס האוזר לחזרת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לפוליטיקה במסגרת מפלגת "ישראל דמוקרטית" ואמר: "אהוד ברק הקים מפלגת שמאל. הוא בוחן חיבור עם מרצ. כחול לבן לא באזור החיוג הזה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האוזר אתה חי באשליה אין סופית, אז עם מיילכט חברי הקואליציה ? אם כחול לבן ברשות החונטה הצבאית ? אם ברק-ברח ? או אולי עם לפידון לא אחד שגזל כספם שלמשפחות ברוכות ילדים , הביא אותםלסף רעב, גזל מהאברכים את משכורתם. לא . או אולי עם איי ן עודה ושות' , חד"ש. מותק של אמא (כמובן שלך) הם לא ישבו עם כופרים שונאי ישראל. השותפים הטבעיים זה הליכוד ומפלגות הדתיות. שותפות טבעיות.